UA-18713008-3
All for Joomla All for Webmasters
A A A

Lista typowych błędów PPPoE

LISTA TYPOWYCH BŁEDÓW POŁĄCZENIA PPPOE
Zanim zostanie zgłoszony problem prosimy o sprawdzenie kilkakrotne połączenia - zdarzają się przypadki, że za pierwszym razem wystąpi błąd a za kolejnym nastąpi połączenie.

Nr.  błędu Przyczyna i rozwiązanie problemu
619 Błąd połączenia - spróbować ponownie i w razie dalszych problemów zgłosić serwisowi
676 Błąd połączenia - spróbować ponownie i w razie dalszych problemów zgłosić serwisowi
678 Błąd połączenia - problem z komunikacją. Jeżeli połaczenie jest za pomocą urządzenia (AccessPointa) należy je wypiąć z prądu na kilkanaście sekund i po ponownym włączeniu spróbować połączyć raz jeszcze.W przypadku posiadania więcej niż jednej karty sieciowej należy sprawdzić czy odpowiednia karta jest włączona (patrz błąd 769).
Taki błąd wyświetla się również w przypadku braku łączności z głównym serwerem np. wskutek awarii urządzeń w sieci lub braku prądu na jednym z węzłów łączących użytkownika z głównym serwerem. W przypadku dalszego występowania błędu zgłosić do serwisu.
691 Błąd weryfikacji użytkownika. Wpisać poprawnie nazwę użytkownika i hasło.
711 Nie można załadować Menedżera połączeń usługi Dostęp zdalny.
Należy właczyć następujące usługi:Telefonia, Menedżer połączeń usługi Dostęp zdalny, Menedżer dostępu zdalnego. Start->Panel sterowania->Narzędzia administracyjne->Usługi
769 Błąd komunikacji z urządzeniem. Niezainstalowana lub wyłączona karta sieciowa. Zainstalować lub włączyć kartę sieciową po której realizowana jest transmisja do sieci JAP Można to zrobić w START -> PANEL STEROWANIA -> POŁĄCZENIA SIECIOWE
738 NIE PRZYPISANO ADRESU IP. Z jakiegoś powodu serwer odłączył możliwość logowania się komputera (najczęstszą przyczyną są wirusy w komputerze klienta). Zgłosić się do serwisu.
815 Błąd najczęściej występujący w Windows Vista. Należy włączyć protokół internetowy TCP/IP (jeśli był wyłączony) lub odwrotnie. Można to zrobić w START -> PANEL STEROWANIA -> POŁĄCZENIA SIECIOWE -> POŁĄCZENIE LOKALNE lub BEZPRZEWODOWE (w zależności od sposobu połączenia) -> WŁAŚCIWOŚCI.

Serwis sieci JAP czynny jest od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00 pod telefonem 602774672 W przypadkach problemów poza godzinami pracy można wysyłać zgłoszenie problemu SMS-em wpisując imię, nazwisko, lokalizację  oraz UMER BŁĘDU. Zgłoszenia nie posiadające tych danych będą ignorowane.

UWAGA!!!
NIE MA MOŻLIWOŚCI UZYSKANIA LOGINU I HASŁA POTRZEBNEGO DO FUNKCJONOWANIA INTERNETU INACZEJ NIŻ OSOBIŚCIE W SIEDZIBIE FIRMY LUB NA NR.TEL KOMÓRKOWEGO ZAPISANY W NASZEJ BAZIE.